Avatar billede jokkejensen Novice
21. maj 2005 - 20:56 Der er 1 løsning

Windows media server SDK med IIS

Hej..

Jeg har for lang tid siden arbejdet med windows media server SDK'et.

Men da jeg skulle have gang i serveren igen faldt jeg over følgende :

Note This process requires two static Internet Protocol (IP) addresses and two corresponding DNS names to be assigned to this computer. This set-up will not work on a computer using DHCP to assign its IP address.

Kilde : http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/serve/wmsiis.aspx

Er dette kun hvis det skal kunne ses udefra, altså kan jeg godt arbejde med det lokalt og teste ?

Jeg har før kunne køre denne server, uden 2 statiske ip adresser, har kun én hos TDC.

Nogen der har erfaringer med dette (installation af SDK'et på XP's ISS), og bedre endnu erfaringer med at arbejde med DRM og ASF.

Mange hilsner
Jacob Jensen
Avatar billede jokkejensen Novice
15. september 2005 - 10:17 #1
lukker.