Avatar billede mikkel_kaa Nybegynder
21. maj 2005 - 20:22 Der er 7 kommentarer

Om et GeForce-grafikkort er godt nok?

Jeg har tænkt på at købe en computer med et integreret grafikkort...
Jeg ville derfor lige høre, om det burde være godt nok til at kunne spille de fleste spil uden problemer?
Grafikkortet er et 256 MB GeForce 6200 Turbocache PCI-E...
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2005 - 20:27 #1
Hvad har spørgsmålet med E-løsninger at gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2005 - 20:28 #2
Det er et pænt grafikkort - sikker på det er onboard den model der?
Avatar billede knocker Nybegynder
21. maj 2005 - 23:44 #3
Tror du er forkert på den makker - Et PCI-E som er onboard? 256MB GF 6200? Så vidt jeg ved, har sådan nogle specs aldrig set et onboard gfxkort :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2005 - 00:19 #4
knocker> du trænger til at blive opdateret - det findes skam :)
Avatar billede knocker Nybegynder
22. maj 2005 - 00:27 #5
PCI-E som onboard? Må indrømme, har aldrig hørt om det, kan selvfølgelig tage fejl, men synes bare det lød/lyder meget usansynligt at det passer :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2005 - 00:30 #6
Hvorfor? Der findes jo AGP som onboard, så hvorfor kan der ikke findes PCI-E?
Avatar billede knocker Nybegynder
22. maj 2005 - 00:39 #7
Snakker kun ud fra hvad jeg selv har hørt og set, og må indrømme, er ikke stødt ind i et onboard PCI-E kort, men har derimod heller ikke ligefrem søgt efter det :)
Men, for at komme tilbage til emnet, så er spørgsmålet vel om (hvis det er korrekt) yder lige så godt, som et AGP kort? I dunno :)