Avatar billede hansdam Nybegynder
21. maj 2005 - 18:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Starte IIS

Dav alle sammen

Jeg står med et problem
Min iis gider ikke starte. Jeg har installeret den på en XP Home udgave, via en win 2k cd...
Problemet ligger i at den ikke gider starte. Den kommer hele tiden med fejl meddelsen "Tjensten er ikke blevet startet." Når jeg prøver at starte og genstarte iisen...

Hvad kan problemet være?
/Hans
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2005 - 19:07 #1
Avatar billede hansdam Nybegynder
21. maj 2005 - 19:26 #2
MANGE TAK :) Fandt mit svar under "Configure Home Directory"
Smider du et svar, tpo - din guttermand ;)
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2005 - 19:31 #3
:-)