Avatar billede kimage Nybegynder
20. maj 2005 - 23:45 Der er 2 kommentarer

Lang svartid.

Jeg synes mine hjemmesider er blevet ret langsomme, og før jeg ryger i flæsket på webhotellet (ligger på en Apache server), vil jeg undersøge om det kan være min skyld.

Spørsmålet er, om det er den måde jeg har lavet siderne på, der gør at de er langsomme.
Jeg har lavet et simpelt cms system i php, men jeg må krype til bekendelse og indrømme, at jeg i stedet for at bruge mysql, blot skriver til en fil på serveren.
Kan det være gunden til lange svartider.

Jeg synes at det er mærkelig, alle sider på domænet er langsomme, også dem i ret html.

Det dejer sig om http://www.kimage.dk/

Håber på at få løst problemmet.
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
21. maj 2005 - 00:14 #1
Test din side med http://silktide.com/ , og læs hvad de skriver, det er tit nogle rigtige gode argumenter.

Det er nemlig ikke nødvendigvis kun php, men også din HTML som kan gøre siden langsom.
det kan derudover også være din internet udbyder (isp) eller som du selve tror, din server.
Avatar billede kimage Nybegynder
21. maj 2005 - 14:48 #2
Tak for svaret, interessant test.

Siden virker ikke langsom nu, men jeg vil teste den de kommende dage.