Avatar billede dillerne Nybegynder
20. maj 2005 - 13:55 Der er 1 kommentar

28" lcd tv

Med fare for at folk nu triller rundt på jorden af grin:

Kan man bruge disse LCD skærme til at spille på?? Har de en fornuftig kvalitet og hvad skal man vælge hvis man nu gerne vil have en seriøs skærm :) Jeg bruger den nok mest til Flysim så detalje gengivelse er rimeligt vigtigt fopr mig.

På forhånd tak.
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
20. maj 2005 - 14:02 #1
Jeg har ikke erfaring med spil på Lcd-tv, men synes at kvaliteten på VGA på mit 32" Samsung er ganske god (ca. opløsning 1300x768, kontrast 3000:1 (normal 600:1)).
Opdateringsfrekvensen skal være så lav som muligt, f.eks. 12 ms.