Avatar billede amsxae Nybegynder
19. maj 2005 - 17:07 Der er 1 løsning

Invision Board forum problemer!

Hejsa.. Har lige startet et nyt forum op med invision!
Har nogle små problemer!

1: Nå man logger in på forummet, kan man bruge 'remember me' funktionen. Men den virker ik! Hvordan fixer man det? så den husker en for fremtiden..?

2: Har lavet et nyt banner til mit forum, men den vil ik acceptere gif..kun jpg. Desuden er banneret delt op i 3.

logo-left.jpg / logo-right.jpg og i centrum en bg-logo.jpg.

Har prøvet at ændre det, men der kommer hele tiden et hul i midten.. hvordan fixer jeg dette?

Har bakset med det i et par dage nu, og har søgt over alt. Kan ik finde nogle topics om det. :S

Har brug for hjælp!!!

Mvh amsXae
Avatar billede amsxae Nybegynder
20. maj 2005 - 17:17 #1
Lige meget!.