Avatar billede skjoldby Nybegynder
28. oktober 1999 - 23:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Admin>>>Ny kategori: Vudering af Websites

Der er efterhånden mange der benytter sig af titler som vudering af website, vudering af grafik, vudering af dit og dat.

Hvad med at oprette en kategori kun til vudering af forskellige ting og sager?

Eller måske en beta-tester kategori? Den kunne måske blive nyttig...

skjoldet
Avatar billede skjoldby Nybegynder
28. oktober 1999 - 23:31 #1
Man kunne også oprette en kategori vedr. stavekontrol. Ham der skjoldby kan ihvertfald ikke stave til vurdering.
:-)
Avatar billede gorba Nybegynder
28. oktober 1999 - 23:36 #2
lol!!!!!
me to man..
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. oktober 1999 - 00:00 #3
beta-tester er en god ide, det andet er for snævert
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 1999 - 00:30 #4
Det er vel også for at gøre opmærksom på nye website. Vi har da freelance job. Her kan disse website spørgsmål da godt placeres.

Skal vi nu til at gå op i stavning også. Hvad nu når vi har "BITNISSEN" på besøg. Vi skal måske have et forslag op til eksperten om stavekontrol her i kommentarene. IBM USA bruger det i hver til fald. Der fungere det fint.

Det er ikke altid, at vi ordblinde slipper lige heldig fra det hver gang.

Så er det godt, vi har andre overstavere til at rette os. Tak!
Avatar billede bjarte Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:05 #5
Jeg synes det hørtes nyttig ut.
Hvis det blir en kategori blir nok den mest populær...
Hvem vil vel ikke ha ideer og tips til hjemmesiden sin???

Når det gjelder stavekontrollen. Tja, hvorfor ikke??? Jeg har selv et problem (ikke med å stave) men å trykke ned de riktige ordene i riktig eller feil "rkekefølge.."

Så admin... wesite vurdering er en flott kategori.. "håper den er oppe i løpet av måneden..."

Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. oktober 1999 - 13:46 #6
Hallooo....
Det var en JOKE det med stavekontrollen.
Til dem der ikke har fattet det så prøv at se hvem der har oprettet spørgsmålet og hvem der har kommenteret stavekontrollen.

skjold
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. oktober 1999 - 19:21 #7
hehe.... dem der ikke er ordblinde, det er sgu HELT blinde!
Avatar billede admin Novice
23. november 1999 - 11:50 #8
Så er Website vurdering her :
http://www.eksperten.dk/kategori.asp?id=74
Avatar billede skjoldby Nybegynder
23. november 1999 - 22:13 #9
Nejm hvor sejt. Var jeg den eneste der er kommet med forslaget eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 00:43 #10
Sådan ;o)