Avatar billede kodak Mester
18. maj 2005 - 23:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern Descargas MSN

Jeg har hved eb fejl fået installeret "Descargas MSN" som jeg ikke kan gruge til noget den er pisse iriterendene den smider heletiden et icon ud på mit skrive bord (programmet skal bruge modem) jeg fulgte stien tilbage for at se hvor filerne til den lå, men det var et fil format jeg ikke kunne slette. Jeg har også kikket i "tilføj/fjern programmer" for se om jeg kunne fjerne den der fra men den var ikke på listen.
Den er fundet på denne side: http://www.anewmessenger.com/?type=cc&id=accesoriosmsn  Men jeg kan ikke se en skid om hvordan jeg sletter/fjerner den igen og engelsk er jeg ikke fantastisk god til.

Hjælp mig hader det lort
Avatar billede doodoo Novice
20. maj 2005 - 13:41 #1
Genstart < tryk f8 til du bliver spurgt om hvordan du vil starte op > vælg Fejlsikret tilstand > derefter log ind som Administrator... så kan du slette den mappe...

Tjek evt. i mappen om der er en uninstall først - da den er mere sikker at slette den vej...
Evt søg google efter: "Descargas removal tool"
Avatar billede kodak Mester
05. august 2005 - 16:12 #2
Hmm nu har den fjernet sig uden at jeg gjorde noget.
Avatar billede doodoo Novice
05. august 2005 - 16:35 #3
eh okay - kommer nok igen hvis du ikke har gjort noget ;)