Avatar billede amikk Nybegynder
18. maj 2005 - 18:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Foruddefineret dokument med udfyldningsfelter

Hej

Jeg ville høre om nogen af Jer kan preje mig ind på hvordan jeg kan lave et worddokument tilsvarende med dette.

http://www.dklf.dk/Redskaber/typeformular-a8-blanket.doc

Det jeg ønsker er en skabelon hvor det kun er enkelte ting som skal udfyldes af brugeren, men hvor standard tekster ikke umiddelbart kan rettes.

På forhånd tak.
Avatar billede sharkman Nybegynder
18. maj 2005 - 19:10 #1
1) Skriv al brødteksten
2) Klik på menupunktet Vis>Værktøjslinier>sæt flueben ved formularer.
3) Der fremkommer en værktøjslinie, hvor du har en masse forskellige elementer til rådighed, f. eks. tekstfelt og afkrydsningsfelt. Disse felttyper indsætter du på de ønskede steder i dokumentet, og til sidst benytter du hængelåsen (Beskyt Dokument)
4) Gem dokumentet
5) Man vil herefter kun være i stand til at udfylde de indsatte formularfelter, som der kan hoppes imellem med tabulatoren (tasten oven over Caps Lock)
Avatar billede sharkman Nybegynder
18. maj 2005 - 19:16 #2
Gem dokumentet som dokumentskabelon (*.dot)
Avatar billede amikk Nybegynder
19. maj 2005 - 09:05 #3
super! tusinde tak