Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. maj 2005 - 15:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kodestumpe program søges!

Hej Eksperter,

Jeg søger et porgram der kan følgende:

1. Gemme små stumper af kode

2.Lagre disse kodestumper efter kategorier (eksempel javascript,html,xml osv..)

3.Eventuelt skrive en kommentar til hvad jeg brugte koden til og i hvilken sammehæng.

Programmet behøver ikke at være gratis!

Er der nogen der kender et sådant program?

mvh
Mads
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
18. maj 2005 - 16:06 #1
Du kan finde en masse her på denne side: http://www.programurl.com/software/snippet.htm
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. maj 2005 - 16:06 #2
jeg lukker her for det er den forkerte kategori!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. maj 2005 - 16:07 #3
hov der var jeg vist for hurtig til at lukke!

--->dotcom1  er der et program du kan anbefale?

mvh
mads
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
18. maj 2005 - 16:11 #4
Har ikke selv prøvet dette program, men hørt at det skulle være udmærket: http://www.pcsoftland.com/development-tools/programming-utilities/CodeDepot.htm
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
18. maj 2005 - 16:16 #5
Hmm, men det program -CodeDepot -  er ikke til at downloade nogen steder...får døde links alle steder...
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
18. maj 2005 - 20:07 #6
Har nu testet Code Keeper som virker som et godt program: http://www.icynorth.com/codekeeper/ Det er gratis at prøve.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. maj 2005 - 19:05 #7
kan du ikke finde et der er gratis?

mvh
Mads
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
20. maj 2005 - 22:09 #8
Har kigger rundt, men kan ikke umiddelbart finde andre. Du nævnte også i starten at det ikke behøvede at være gratis. Måske er der andre, der kender gratis programmer.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
23. maj 2005 - 19:26 #9
Hej dotcom1,

Smid et svar det ser fint ud det program!

mvh
Mads
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
23. maj 2005 - 21:26 #10
Okay. :)