Avatar billede sirlig Nybegynder
18. maj 2005 - 09:17 Der er 1 kommentar

Flash - menu - skal se lidt fancy ud - Kender flash - MEN HJÆLP!

Lyder nok tåbeligt, men jeg skal bruge det mest enkle svar på hvordan noget er lavet - det skal laves efter (næsten) - det er bare det, at jeg ikke kan få det set i min MX-version. Det laves i moviec, så det er ikke avanceret, men jeg er kørt fast.

Håber der er nogle med hjælp på vej, MEGET snart ;-)

Demoen kan sendes via mail.

Tak ;-)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
18. maj 2005 - 21:30 #1
Prøv at starte med at lægge et link ud.