Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 20:15 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

grafik kort

Tror i Nvida geforce fx 5200 ville virke på min fujitsu siemens?.
mit bundkort er jo måske ikke stort nok.
min comp: AMD Athlon(tm)XP 2100+. 1,73 GHz. 256 MB RAM
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2005 - 20:24 #1
hvis det er et agp-kort, og du har en agp-port, så ja..

men jeg tror det er omvendt, kortet er ikke godt nok til din maskine..O)
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 20:31 #2
er nvida geforce fx 5200 ikke et godt grafik kort
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2005 - 20:33 #3
NEJ.. køb et andet..!!!
Har selv haft kortet, og det er kun til office brug.!
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 20:36 #4
godt du sagde det. for trode det var til spil som world of warcraft de siger nemlig at det er bedst med nvida.
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 20:37 #5
men ved du hvilke kort jeg så skulle købe. hvad med nvida geforce mx 6800?
Avatar billede nathrakh Nybegynder
17. maj 2005 - 20:42 #6
6800 er et af de bedste ;)
Kommer jo også an på om du køber et GT eller ULTRA kort.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2005 - 20:43 #7
helt anden pris, og det er bestemt ogå en helt anden ydelse..
nu er hardwaretidende desværer lukket, ellers havde de vildt gode test af grafikkort..O/
Men i øjeblikket er det nok radeon, der ligger foran, mht. pris vs. ydelse..
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 20:45 #8
hvilket radeon kort skulle jeg købe.  og hvad er forskellen på GT og ultra
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2005 - 20:53 #9
mener det er kølingen.. men hæng mig ikke op på det..O)

citat > hvilket radeon kort skulle jeg købe...>svar..:det dyreste..O)
det lyder som om det ikke er penge der mangler..
en vild test ..lidt uoverskuelig-> http://www.digit-life.com/articles2/over2k4/index.html#p3

se om du kan finde en god test af de kort du er intresseret i..
Og det godt betale sig at vente, til man ar fået undersøgt det ordentligt..
Er lige of et stykke tid, men vender tilbage..O)
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 21:04 #10
Jeg har ingen penge men ville bare ikke købe noget som jeg fortrød
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2005 - 21:28 #11
pris forskellen på fx 5200 -> 6800 er ca. 2500,-
(taget frit fra point og view, som er i den billige ende)

Hvad er dit budget..??
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 21:37 #12
ca. 1000
men nvida geforce 5200 koster kun 380
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juni 2005 - 11:21 #15
hvad har du så fået købt..O)
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
22. juni 2005 - 23:14 #16
har ikke købt endnu men over vejer Sapphire RADEON 9800SE Atlantis Advantage Edition (Detailsalg)    fra dit andet nederste link
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
22. juni 2005 - 23:15 #17
eller ATI RADEON 9800 SE / AGP 8x / 256 MB DDR SDRAM / VGA / DVI / S-Video
det har jo 256 mbram :p
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2005 - 21:46 #18
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
08. december 2005 - 13:59 #19
sådan undskyld jeg ikke har gjort det før, ved ikke hvorfor det er mange måneder siden jeg skrev dennne her besked anede ikke den stadig eksiterede.
Håber du/i tilgiver mig.