Avatar billede enriques Nybegynder
17. maj 2005 - 18:12 Der er 4 kommentarer

hvordan kan jeg få mit trådløse netværk ti at få forbindelse igen

jeg har snart prøvet alt, siden jeg formaterede min computer, jeg kan ikke få mit trådløse til at forny min ip adresse mere og har 0 i forbindelse til alle netværk... skal da lige siges at jeg har lan også, men mit trådløse skal da virke når jeg har det.. da jeg havde formateret min computer kom jeg på i 3 min og siden har jeg ikke kunne få forbindelse.
har været inde i kør og prøve at forny min ip adresse men den vil ikke da jeg prøvede... der står at der opstår en fejl under fornyelse af grænse overfladen, hvad det så betyder.. der står jeg ikke kan få adgang til dhcp serveren. anmodning fik timeout... pleace hjælp mig da jeg er tom for nye ideer... ??
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 18:50 #1
har du kørt en windowsupdate www.microsoft.com/windowsupdate
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. maj 2005 - 18:59 #2
har du kontakt til det trådløse net. (står den i bunden med et rødt kryds ell. gule prikker).
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. maj 2005 - 18:59 #3
sorry læste ikke ordentligt - du har gule prikker
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. maj 2005 - 19:00 #4
hvordan er netkortet opsat (det trådløse) i forhold til det anden.