Avatar billede lowas Nybegynder
17. maj 2005 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Matematik i word

Skal lave en matematik rapport,det skal jeg lave i Word. men har glemt hvordan man laver ligninger, kvadratrod, osv. Kan huske man skulle slå en funktion til, også dukkede der en boks op, som man kunne lave de der matematiske elemter i. Nogen der ved hvordan man aktivere det. Bruger MS word 2000. Windows er XP
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
17. maj 2005 - 18:05 #1
Ja, du skal vælge "Indsæt" og derefter "Objekt". Du vælger så "Microsoft Equation 3.0".
Vær opmærksom på, at det er meget besværligt at indskrive regnestykker i Equation i forhold til f.eks. Mathcad.
Avatar billede snailwalker Nybegynder
17. maj 2005 - 18:11 #2
Du kan også hente mathtype 5.0, der er en gratis prøvetid på det. Det virker også i word.
Avatar billede lowas Nybegynder
17. maj 2005 - 18:27 #3
mange tak for det.
Avatar billede lowas Nybegynder
17. maj 2005 - 18:33 #4
tiæ snailwalker. gider du droppe et svar
Avatar billede snailwalker Nybegynder
17. maj 2005 - 18:36 #5
Så gerne :-)
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
17. maj 2005 - 18:51 #6
Takker for point
Avatar billede snailwalker Nybegynder
17. maj 2005 - 18:58 #7
Samme her, var glad for jeg kunne hjælpe lidt trodsalt :-)