Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 16:44 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Tænk før i poster

Inden i poster 100 forskellige std svar i jeres jagt på point, så tænk jer lige om.

Eks:
http://www.eksperten.dk/spm/618405

Brugeren har mistanke om han har virus, og så flyver det ene std. svar ind efter det andet.

NEJ han skal ikke bruge Spybot og adaware til at fjerne en VIRUS !!!!!!

Tænk jer om, og tilgå problemet med bare et minimum af proffesionalisme

Det er med til at forvirre brugeren og forringer indholdet af dette fantastske forum/communtiy

Det er bare min mening
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. maj 2005 - 16:49 #1
Der kan altså også hænge virus på et stykke spyware, og så er det da vist dig, der laver de eneste svar, der er der.

Det er bare min mening
Avatar billede jokkejensen Novice
17. maj 2005 - 17:05 #2
Ser også kun dig stående med svar... kommentarer er vel altid velkommne, eller skal folk bare lukke røven hvis de ikke er 100% inde i diskutionen ? det er måske der vi skal hen med eksperten..
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 18:23 #3
jokkejensen: det lyder som et fantastisk forslag :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
17. maj 2005 - 18:31 #4
man finder vel aldrig en løsning hvis man får tæsk for at svare forkert... Hvorfor så ikke kun lade dem med 100% i karma svare.. de må da være klart de bedste?...
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 18:52 #5
;-) det var ikke sådan ment - men man må gerne stadig tænke sig om i bare 2 sekunder :-)
Det er ikke forbudt at svare forkert
Avatar billede jokkejensen Novice
17. maj 2005 - 19:03 #6
Jeg kan godt se dig og spørgeren i tråden du henviser til er inde på det samme, og du sidder med løsningen.. Men det er altid ikke bare som sådan, jeg kan sagtens sidde og tro jeg har den rigtige løsning, selvom der er flere der har en der er flere tusinde gange bedre... Skal jeg ikke sige min mening første gang eller skal dem der har en bedre holde mund ?
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2005 - 19:57 #7
Jeg kan ikke se problematikken i omtalte tråd. Alle kan deltage på lige fod, og gennem dialog opnår man ofte det bedste resultat :D

Et eks. >

http://www.eksperten.dk/spm/615482

Her kommentere du

Svar: vistodk
06/05-2005 02:35:16 -->

så kører den på halv hastighed - en ofte set fejl på centrino - de kommer opsat med strømbesparende opsætning = lav preformance.

Det er jo også en gang vrøvl :D

Det er jo netop en af fordele ved centrino teknologien!

Den drosler sig selv ned p.g.a. steepstep og skruer op så snart dere r brug for mere MHz. Intet man vil mærke til selv.

Så denne tråd går vist begge veje ikke :D

Synes kun det er fair der er plads til alle i en tråd, OGSÅ selvom ikke alle indlæg er korrekte
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2005 - 19:58 #8
PS. Fix det sådan
Højerklik på desktoppen og vælg "egenskaber" - > "screen saver" -> "power" -> vælg "always on /tilsluttet"

Du omtaler jo denne feature som det er en fejl *G*

Så burde du lære lidt mere om centrino inden du udtaler dig :D

Sorry, kunne ikke dy mig
Avatar billede jokkejensen Novice
17. maj 2005 - 20:03 #9
http://www.eksperten.dk/spm/618500

den her kunne også sagtens vendes imod ham :)... hvis topic kan koncentres ned til "hold din kæft hvis ikke du kan svaret" men han får da selv igen af samme skuffe :)
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2005 - 20:05 #10
jokkejensen > LOL
Avatar billede jokkejensen Novice
17. maj 2005 - 20:10 #11
Jeg skulle også lige til at kommentere det med "lol" men så at det var selvsamme bruger jeg diskuterede med her... som om der er 2 brugere på den konto... :)
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 20:22 #12
det er ikke det jeg sage - jeg sagde TÆNK jer om inden i poster.
Jeg sagde ikke det var en fejl - jeg sagde blot mange ved en fejl var sat til den strømbesparende hastighed ved leverancen. og brugere ikke er informeret om denne "feature" som jeg måske skulle kalde det i stedet hvis vi skal være så korrekte

jokkejensen: det med billederne ikke?  Det var et spørgsmål til manden, så tør hold op med at tud
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 20:24 #13
huset: nu er du ikke klar over mine kompetencer inden for hardware, men vi kan godt begge blive enige om jeg ikke er perfekt til at formulere mig skriftligt :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
17. maj 2005 - 20:33 #14
hov hov hov...

1: det er dig der tuder. Kilde (http://www.eksperten.dk/spm/618473)
2: Majsmarken forsøger blot at hjælpe brugeren til at løse problemet. Hvis vedkommende mener det kan løses med hijackthis og andre ad ware scannere, så lad ham. Vedkommende blander sig, hvad jeg kan se ikke i diskutionen efter du har taget ved..
3: Det er dig der tuder.
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 20:42 #15
Gider ikke spilde min tid på at diskutere med dig- jeg har sagt min mening, og du har mulighed for at komme med din - vi er ueninge og yderligere debat er nyttesløst.

Jeg er her for at hjælpe andre - dem der lytter og argumentere
Avatar billede huset Praktikant
18. maj 2005 - 12:13 #16
vistodk > kan du uddele øretæver, kan du vel også modtage..

Ved ikke en meter om dine "evner" og det har intet med det at gøre. Men lod ikke til som du selv tænkte før du talte i omtalte!