Avatar billede houstrup Nybegynder
17. maj 2005 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Regneark i FrontPage 2000

Jeg har lavet en hjemmeside i FrontPage 2000. Programmet muliggør brug af regneark. Det er ikke noget problem at få regnearkene til at fungere, men nogle af de mennesker, hjemmesiden retter sig imod, klager over, at de ikke kan se regnearkene, når de besøger siden. De ser en ramme med et kryds i øverste venstre hjørne. En af brugerne har løst problemet ved at installere Office 2000 standard (versionen uden FrontPage). Andre oplyser, at de har Office-pakken, men at de stadig ikke kan se regnearkene. En af brugerne har købt ny PC og har installeret de gamle programmer, hvorefter de heller ikke kan se regnearkene.
Avatar billede flintstone Novice
18. maj 2005 - 16:50 #1
Du kunne måske gemme dine regneark, fra Excel, i html format og så sætte dem ind på din side.
Det kan være det hjælper på dit problem.
Avatar billede houstrup Nybegynder
18. maj 2005 - 17:00 #2
Tak for dit svar. Regnearkene er ikke importeret fra Excel, men er hentet ind på siderne direkte i FrontPage, men dit forslag er et forsø værd.