Avatar billede jih Nybegynder
16. maj 2005 - 19:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bliver smidt af nettet hver gang jeg logger på ny version

Hey... Er der nogen der har en idé om hvorfor dette sker..? Jeg bruger nu i øjeblikket MSN Messenger v4.7 (som også kaldes Windows Messenger tror jeg vist)
Grunden til at jeg bruger den er fordi at hver gang jeg logger på MSN bliver jeg smidt af nettet... nogle idéer om hvorfor..? Vil gerne have muligheden af at bruge MSN igen...

// WebPsycho
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2005 - 19:32 #1
Det kan være at MSN ikke erkender MSN 4.7 Version længer som en sikker program og dermed tvinger dig til at updater din msn til 6.0 eller 7.0 .. jeg havde det samme problem med 4.7
Avatar billede jih Nybegynder
16. maj 2005 - 19:34 #2
nej... det var ikke spørgsmålet... jeg mener.. Er der nogen der ved hvorfor jeg bliver disconnected når jeg bruger de NYERE versioner..? Der er ingen problemer what-so-ever med v4.7.. sommetider kan jeg være online på den nye version, men til andre tider går det bare helt galt...
Avatar billede jih Nybegynder
17. maj 2005 - 00:19 #3
hmm... MSN 7.0 ser ud til at virke nu, men ja jeg ved det ikke.. det sker jo til tider at det virker, mens andre tider virker det ikke... Er der ingen der har en idé om hvorfor 7.0 nogle gange ikke virker mens 4.7 altid virker..?
Avatar billede jih Nybegynder
20. maj 2005 - 06:09 #4
lukker...