Avatar billede tss1000dk Nybegynder
15. maj 2005 - 14:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Optagelse af TV-Aavisen.

Hej,
Er det muligt at optage TV-Avisen fra dr.dk så den kan afspilles flere gange uden at den skal downloades hver gang?
Tak

Mvh,

Flemming Nielsen
Avatar billede webt Nybegynder
15. maj 2005 - 14:51 #1
Det nemmeste er nok WM-Recorder http://www.wmrecorder.com/ den er shareware og tillader kun optagelse af 2 min pr optagelse i trial - kender ikke lige til nogen freeware sådan ummidelbart.

Mvh
Martin
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. maj 2005 - 20:23 #2
Avatar billede webt Nybegynder
04. juli 2005 - 09:46 #3
Fandt du en løsning?

Mvh
Martin
Avatar billede halifax Nybegynder
04. juli 2005 - 10:35 #4
Endnu en mulighed: Bulent's Screen Recorder.
Klik fra homepage:

"Captures screen actions as video and pictures
Select any portion of the screen for recording (Full Desktop, A Window, A Region, Multiregions, HandyCam)
Use WATCHIT Mode for VIDEO STREAM RECORDING in internet This provides an optimized auto-capture recording. Automatically pauses recording when the video stream is frozen and starts again automatically due to changes in the video stream."

http://www.thesilver.net/
Avatar billede tss1000dk Nybegynder
05. juli 2005 - 20:12 #5
Både webt og halifax løsning virker fint. Tak for hjælpen.
Jeg er ikke helt inde i det her Ekspert halløj, hvis i begge skal have point, skal i begge så ikke sende et svar for at jeg kan give pointene?

Endnu engang, tak for hjælpen.

tss1000dk.
Avatar billede webt Nybegynder
05. juli 2005 - 20:33 #6
Jeps, vi lægger begge et svar og så kan du markerer os begge og acceptere :)
Glad for at kunne hjælpe
Mvh
Martin
Avatar billede halifax Nybegynder
05. juli 2005 - 23:46 #7
Kanon du skriver begge løsninger kan bruges. For har endnu ikke fået afprøvet eget forslag - kun læst om det.

Bulents Screen Recorder i ver. 1.5 er iøvrigt freeware, der kan hentes her
http://johnbokma.com/softwarerecommendations/bulentsscreenrecorder.html

Du får et svar.  :)
Avatar billede webt Nybegynder
06. juli 2005 - 00:01 #8
Lækkert med et freeware program, den ryger lige i mine bookmarks også :)