Avatar billede stiver Nybegynder
15. maj 2005 - 13:09 Der er 5 kommentarer

kan ikke komme på nettet efter opstart

hay..
jeg har et problem jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med!
hver gang jeg starter op står der er netværksforbindelsen er begrænset, og jeg kan ikke komme på nettet. Men hvis man så deaktivere forbindelsen og aktivere den igen virker det... hva ka det vær??
har win xp pro...
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2005 - 13:23 #1
Det er antagelig fejl hos telefonselskabet, plejer at rette sig selv efter en stund.

Du kan dog under Start/Indstillinger/Netværksforbindelser højreklikke på Lan-forbindelse og så forsøge med reparer.
Avatar billede stiver Nybegynder
15. maj 2005 - 14:04 #2
okay... det er først lige startet efter jeg fik nyt antivirus program og det fjernede en masse vira... har prøvet at reparer!
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2005 - 14:18 #3
Kender du dette site http://www.spywarefri.dk/index.htm

se: Værktøjer i menuen
Jeg kan anbefale dig disse så er du godt hjulpet

Spywareblaster

Spywareguard

EasyCleaner

Spybot-Search&Destroy

IE Privacy Keeper

Bayden-PopupPopper

Dcom
Avatar billede stiver Nybegynder
19. maj 2005 - 16:39 #4
har prøvet alle programmer nu, og stadig samme resultat, har også prøvet en win repair men problemet er stadig det samme?? hva kan det være, sys det virker helt åndsvagt! jeg har en com der står lige ved siden af som også er tilkoblet netværket og den har ikke samme problem så det kan ikke være net-udbyderen...
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2005 - 19:17 #5
Du kan så forsøge :

Sammenlign konfigurationen på de 2 computere - altså

START/INDSTILLINGER/NETVÆRKSFORBINDELSER - højreklik og EGENSKABER

eller Deaktiver den forbindelse du har og opret en ny -
når den virker kan du så slette den deaktiverede.