Avatar billede richardski Praktikant
14. maj 2005 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk reboot af PC

Kan nogle hjælpe mig... ??
Min PC har det med helt vilkårligt at genstarte... specielt midt i noget der handler om grafik. PC´en er en pentum 4, 2800Ghz, soltec motherboard, 512 MB RAM, Ati radeon m/256 md ram. Den køre med XP PRO.

På forhånd tak
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. maj 2005 - 22:24 #1
<richardski>: Hvis du giver FEEDBACK/POINT til dine mange tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=richardski&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
vil der også være bedre/mere response til dette spm...
21 GULE Flag  - ældste fra [13/06-2003 11:12:46] - ny rekord ?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. maj 2005 - 22:27 #2
... mange af dem har du bare oprette spm. og så iøvrigt ikke reageret mere - også efter mange andres kommentar/svar ???
Avatar billede richardski Praktikant
14. maj 2005 - 22:42 #3
aner ikke hvordan jeg lukker de spørgsmål, men har skrevet jeg har lukket dem!
Avatar billede roenving Novice
15. maj 2005 - 00:59 #4
Hvis du ikke sørger for at der er afleveret point fremstår spørgsmålet som uafsluttet, så det er selvfølgelig nødvendigt at du afleverer point til andre eller beholder dem selv ...

Se også linket til exp-faq'en !-)
Avatar billede richardski Praktikant
19. maj 2005 - 09:01 #5
Lukker og opretter igen!
Avatar billede roenving Novice
19. maj 2005 - 09:18 #6
-- men det må du jo ikke, da der jo ikke er gået 7 dage ?-)

http://www.eksperten.dk/regler.phtml, §2.1.11
Avatar billede richardski Praktikant
29. november 2005 - 15:16 #7
ok - tak!