Avatar billede schroederl Nybegynder
13. maj 2005 - 19:58 Der er 3 kommentarer

Backup i Outlook.

Jeg har ryddet op i min PC med en lille formatering. Forinden har jeg naturligvis lavet en backup af alt i Outlook, MENN nu kan jeg ikke lægge den ind igen.

Jeg bruger Importere/eksportere osv. Men den skriver.:

Jeg kopierer filen til ”delte mapper” og forsøger at importere derfra skriver men den skriver:

”Backup. pst er ikke en fil til private mapper”.

Har også prøvet at lægge den direkte i det sædvanlige Outlook bibliotek.

Jeg har 3 forskellige backupfiler lavet på 3 forskellige dage, men ingen af dem vil den acceptere. Filer af ældre dato er der ingen problemer med.

Filen fylder 341 MB og hedder backup.pst, som den selv har døbt den.

Jeg bruger nøjagtig samme Officesprogram.
Avatar billede duck37 Nybegynder
14. maj 2005 - 02:08 #1
kontoindstillinger og adressekartotek exporteres og gemmes og kaa så igen importeres. selve posten gemmes ved at markere en mappe og i filer vælge mappe og konprimer, og derefter gemme de konprimerede filer, læs hjælpmenu i outlook
Avatar billede denny Nybegynder
14. maj 2005 - 12:48 #2
Prøve lige koppier filer først fra cd til computeren og derfra kan du importer eller exporter. Du kan ikke koppier pst filer direct fra cder til outlook.
Avatar billede schroederl Nybegynder
14. maj 2005 - 13:17 #3
Backupen er lavet, og filerne er kopieret til harddisken i delte mapper!!!