Avatar billede futtegrisen Nybegynder
13. maj 2005 - 18:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min bærbare kan ikke finde min trådløse router

Jeg fik min trådløse router (Linksys) igår og troede den lige var til at sætte op.
det gik fint nok med at sætte den til den switch der er i huset i forvejen og min stationære computer er også fint på nettet gennem den trådløse router (bare med kabel) det er bare min bærbar der ikke ville finde den.
da jeg havde rodet med det i en del timer fik jeg endelig forbindelse og var på internettet trådløst men så ved jeg ikke hvad der skete for så hoppede den af forbindelsen og ville ikke på igen så jeg ændrede på nogle ting men dan vil stadig ikke finde den.
nogle kloge hoveder der vil tjene 200 point på at hjælpe mig lidt her? bare spørg hvis i mangler info.
Avatar billede yaris Praktikant
13. maj 2005 - 19:37 #1
kan den pinge ruteren
Avatar billede futtegrisen Nybegynder
13. maj 2005 - 19:47 #2
Nej der er ingen forbindelse overhovedet
Avatar billede yaris Praktikant
13. maj 2005 - 20:01 #3
kører du win xp sp2 har selv haft et lignende problem med xp sp2 det forsvandt da jeg smed sp2 ud og installerede sp1 men det skal også siges at jeg har købt en ny bærbar der kører trådløs med xp sp2 uden problemer
Avatar billede futtegrisen Nybegynder
13. maj 2005 - 21:17 #4
har også købt helt ny bærbar men kan lige prøve det med sp1
Avatar billede kenp Novice
13. maj 2005 - 23:32 #5
BEslutter du dig ikek lige for hvilket spgøsmål du vil fortsætte i! også lukke det ene.. http://www.eksperten.dk/spm/617338
Avatar billede futtegrisen Nybegynder
02. juni 2005 - 16:13 #6
Hvordan lukker man?