Avatar billede sunero Nybegynder
13. maj 2005 - 15:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Restore af DB og LOG

Hejsa

Da min SQL server gik ned, har jeg fået et problem. Jeg har DB- og log-filen fra i dag, men når jeg attacher dem til min nye SQL, får jeg kun data med til og med mandag. Sidste gang der blev lavet backup var mellem mandag og tirsdag, så jeg ved ikke om det har noget med dette at gøre.

Hvordan får jeg reddet alt min data til og med i dag ?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
13. maj 2005 - 19:27 #1
Hvis det var de datafiler der var i drift ved nedbruddet kan det godt passe. SQL-serveren skal være stoppet når man backup'er datafilerne.

Men jeg er da ikke sikker på at de ikke kan reddes.
Avatar billede sunero Nybegynder
19. maj 2005 - 08:54 #2
Lukker