Avatar billede kodak Mester
12. maj 2005 - 23:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Huller i tabel

Jeg har lavet dette http://www.freewebs.com/ana-mus/index.htm men kan ikke forstå hvorfor der er huller i min tabel man skulle normalt ikke kunne se mellemrummet hvad skal jeg gøre for at ændre på det?
Avatar billede olebole Juniormester
13. maj 2005 - 15:40 #1
<ole>

Dine bredder på tabel, celler og billeder hænger ikke sammen. Prøv at regne efter.

Derudover er der en masse andre ting, der er yderst uhensigtsmæssige. Dokumentet er ikke i nærheden af at opfylde de mest basale krav i forhold til gældende standarder - og så kan man ikke forvente andet end helt tilfældig visning  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede janpia Nybegynder
14. maj 2005 - 06:59 #2
Hej, Kodak når du leger med tabeller, rammer er det bare at fjerne kantstørrelsen til 0

mvh  janpia
Avatar billede olebole Juniormester
14. maj 2005 - 16:12 #3
janpia >> Det mindste man kan gøre, er vel at kaste bare ét blik i koden, inden man forklarer, hvad det 'bare' er, der skal gøres.
Problemet er, der ikke er blevet kodet efter standarderne, hvorfor resultatet naturligvis bliver uforudsigeligt  :)
Avatar billede janpia Nybegynder
14. maj 2005 - 20:27 #4
Kodak nu er det jo frontpage u bruger så at lave koder om ved jeg intet om  men så prøv et andet program hvor man bruger flash
Avatar billede kodak Mester
18. maj 2005 - 00:36 #5
Tak for hjælpen <janpia> smider i ikke et svar?
Avatar billede kodak Mester
05. august 2005 - 16:24 #6
Nårh havde glemt at skife til 0 på nogle dele.