Avatar billede jesperlund Nybegynder
12. maj 2005 - 21:27 Der er 2 kommentarer

Forbindelse okay, men virkelig langsom

Hej eksperter

Dette problem har virkelig sat mig på en prøve, og jeg er kommet til kort på det.

Jeg kan sagtens få forbindelse til Internettet, og henter den første hjemmeside jeg indtaster (ikke startsiden) fint. Det næste der sker er så, at det går så langsomt at sessionen timout'er.

Hvis man så afbryder forbindelsen, og kalder op igen går det fint, men derefter opstår problemet igen.

ISDN-forbindelsen sker gennem et Lasat Speed II USB Modem, som der er installeret de nyeste drivere på, firmware er af den nyeste der findes og det står ikke ved forstyrrende elektronik eller lign. Telefon-kablet er under 10 meter langt. Modemet er sat til at køre med 115200 i indstillingerne.

Det er installeret på en Windows 98-maskine. Første version. Jeg bruger IE 6. Jeg har sat den til at hente IP, DNS automatisk, og har ikke pillet ved WINS og alt det der.

Kan det være noget med browser cachen? Jeg er ærlig talt helt blank...

På forhånd tak
Avatar billede jesperlund Nybegynder
13. maj 2005 - 11:59 #1
Er der virkelig ingen der har et forslag til mit spørgsmål?
Avatar billede gratis Nybegynder
14. maj 2005 - 04:54 #2
du nævner browser cachen... sæt den til 40-60mb istedet for det den selv har tildelt.
tøm den osse (har du sikkert gjort:) en ting mere du ka prøve:.

højreklik Denne Komputer vælg egenskaber, på fanebladet Ehedsorientering>Porte,højreklik vælg egenskaber> derfra , Portindstillinger> Flow-styring, fold ud og vælg Hardware, gentag for port 2 , samme sted er en indstilling for Bit pr. sekund:
standard hastigheden er 9600 din er sat til 115200 , måske er det for højt... ekspermenter med det for at se om det gør en forskel
genstart pc'en se om det gør en forskel