Avatar billede hcma Novice
12. maj 2005 - 17:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvornår kommer mails op at stå igen

som subject.
Er der nogen tidshorisont?
Avatar billede huset Praktikant
12. maj 2005 - 17:38 #1
Hej catbody :D

Der er allerede åbne et par tråde om emnet, men vi mangler lyd fra co'erne f.eks.

Men de ved nok ikke mere end vi andre :(
Avatar billede nopsen Ekspert
12. maj 2005 - 20:13 #2
der mangler mails 3 dage tilbage nu, så jeg er stoppet helt med supporten indtil det kører igen, har rigeligt at se til med at tjekke manuelt op på de sidste 20 tråde :(
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2005 - 20:31 #3
Er der nogen som har sendt email til admin/IDG ?
Avatar billede sjh Nybegynder
13. maj 2005 - 00:42 #4
Hvis i nu lige læser lidt E-Nyt : http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=152

E-Nyt:
Indtil flytningen er gennemført, vil der være en risiko for, at driften ikke lever op til, hvad man bør kunne forvente af et websted som eksperten.dk...
Avatar billede arne_v Ekspert
13. maj 2005 - 07:39 #5
...Dette kan vi naturligvis kun beklage, men garanterer et øget fokus på netop eksperten.dk's drift og ydelse i den kritiske periode indtil flytningen er gennemført, så vi kan minimere nedetiden.

Hvilket jeg læser som at man ikke tror at man kan garantere 100% oppetid, men at man
vil forsøge så godt man kan at få alt til at virke.
Avatar billede hcma Novice
13. maj 2005 - 10:21 #6
jeg har ikke sendt mail til admin/IDG, da jeg har erfaring for at der så går uhyggelig lang tid inden man får svar, hvis man overhovedet får et.

sjh >>  har læst enyt, som ikke nævner noget om tidshorisont, så der for mit spørgsmål ;o), men nu ser det ud til at det hele kører igen :o)
Avatar billede hcma Novice
13. maj 2005 - 10:21 #7
hovhovhov - må da hellere lukke her
Avatar billede arne_v Ekspert
13. maj 2005 - 10:56 #8
nu vælter mails ind hos mig

og som kompensation for forsinkelsen får jeg dem i flere eksemplarer

:-)
Avatar billede hcma Novice
13. maj 2005 - 11:17 #9
de kommer også i en lind strøm hos  mig, og næsten uden forsinkelse :o)
Avatar billede sjh Nybegynder
13. maj 2005 - 11:40 #10
Vittighed: Alle, Enhver, En-eller-anden og Ingen.

Der var et vigtigt arbejde, som skulle udføres på eksperten, og Alle var sikker på, at En-eller-anden ville gøre det. Ingen gjorde det.

En-eller-anden blev vred over det, fordi det var Alles arbejde. Alle mente, at Enhver kunne gøre det, men Ingen indså, at det ikke var Alle, der ville gøre det. Det endte med, at Alle bebrejdede En-eller-anden, at Ingen gjorde, hvad Enhver kunne have gjort.

Når men nu skal vi heller ikke bebrejdede dem som sidder og prøver på at få eksperten til at køre.. IT kan jo nemt drille en del, og nu ser det også ud som om det køre igen ;)