Avatar billede huffen Nybegynder
12. maj 2005 - 15:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jeg mangler en lyddriver, hjælp mig please

jeg overtog en computer fra en kammerat, og har skulle formatere den for første gang her i går, men jeg har ikke lyddriveren mere, som han gav mig på cd så jeg står og mangler den ret meget.

jeg har prøvet at finde den men kan ikke finde ud af det, så ville høre om der er nogle der ville hjælpe. info om mit mboard er på billedet her: http://www.frip.dk/huffen/info.jpg

200 point til mirakkelmageren
Avatar billede huffen Nybegynder
12. maj 2005 - 15:34 #1
det er forresten et onboard lydkort
Avatar billede emilfini Nybegynder
12. maj 2005 - 15:39 #2
prøv at finde cd'en med din lyddriver på som ligget et sted hjemme på dit værelse
Avatar billede amews_aj Nybegynder
12. maj 2005 - 15:42 #3
Avatar billede huffen Nybegynder
12. maj 2005 - 17:11 #4
tak det virkede, ved ikke hvordan jeg giver dig pointene, så, ja vis du fortæller mig hvordan jeg gør, så får du dem
Avatar billede amews_aj Nybegynder
12. maj 2005 - 18:24 #5
Jeg er glad for at jeg kunen hjælpe :D

Et tip til en anden gang, prøv google først, du finder meget let svaret der...
Indtastede bare modelnr. og mærke så vupti...

Jeg smider her et svar, så i bunden markere du mit navn, og trykker på accepter, men måske er 200 temmelig meget for et enkelt lille link...
Du bestemmer selv..