Avatar billede didwillis Nybegynder
12. maj 2005 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med startside + hijack!

Hej I kloge mennesker derude.

Nu er jeg gået rigtig kold.

Jeg har en fornemmelse av at jeg har fået virus - og det toppede sig da jeg fik ny startside i Explorer (Googles premium search) som jeg ikke kan ændre.

Har kørt AdWare og Spybot - de har fjernet nogle ting, men jeg kan stadig ikke ændre.

Forsøgte nu at køre hijack som jeg kan se blive anbfalet til andre - men jeg kan ikke downloade programmet! Jeg får kun at siden ikke kan vises... Det samme sker med hotmail - jeg kan bruge messenger, men ikke almindelig mail!

Kan nogen guide mig igennem dette??
Avatar billede didwillis Nybegynder
12. maj 2005 - 13:24 #1
Nu kan jeg heller ikke kokmme på skolens campusnet hvilket er en aldri så lille krise - er der en eller anden sikerhedsindstilling jeg kan have slået til?

Jeg søger altså hjælp til:
1. At få fjernet det der gør at jeg ikke kan ændret min startside
2. Genoprette normal tilgang til alle websites
3. Lige få et bud på om jeg har virus når jeg får kørt en hijack log

Please help!!
Avatar billede didwillis Nybegynder
12. maj 2005 - 16:29 #2
Flytter tråd til "virus"
Avatar billede didwillis Nybegynder
12. maj 2005 - 16:38 #3
*