Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
11. maj 2005 - 23:03 Der er 5 kommentarer

logo med 4 gund faver

jeg har prøve at løbe tør for idere

men det jeg skal have lave er et logo
som skal være inde for de 4 grund faver
og der skal stå med stort MNS og under skal der stå Solutions
og der skal indgå nåde med netværk
en der kan klare den
Avatar billede Hald Praktikant
12. maj 2005 - 14:17 #1
http://cyberz.dk/ugly-logo.jpg

Simpelt, skal bare udføres ordentlig.. men her har du da en ide.

(det skal forresten ligne en netkabel med et RJ45 stik i enden)
Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
13. maj 2005 - 13:42 #2
hihi sjovt :) ... men det skal jo være stilt rent
Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
16. maj 2005 - 12:03 #3
cyberzdk
kan du ikke dialtalser den ..... Så kan jeg godt bruge den srry for stave fejl
Avatar billede Hald Praktikant
18. maj 2005 - 10:14 #4
Om jeg kan lave det færdigt til dig..

det ved jeg ikke, jeg plejer jo at tage penge for det... så det her var bare et gratis udkast fordi jeg lige skulle teste et nyt program der som freeware kan overtage MSpaint's job her på arbejdet.

Jeg kan godt lave det, men det kan nok ikke blive helt gratis.
Avatar billede Hald Praktikant
18. maj 2005 - 10:17 #5
og forresten har jeg ikke >>>"dialtalseret"<<< så mange billeder :-P hehe

Jeg _kan_ godt løse opgaven, men vi må lige maile lidt sammen så.

du kan skrive til mig på cyberz@symbicon.dk