Avatar billede triple-x Nybegynder
11. maj 2005 - 15:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger et par friske gutter

Hej Eksperten

Vi står og søger et par friske drenge til at tage fat i en hjemmeside hvor der skal udarbejdes et forum, nyheder, artikler og sådan nogle ting.
Den største del er klart forummet da der kræves nogle bestemte ting fra vores side.
Designet er klart, også i en html udgave, som jeg dog er i tvivl om kan bruges, derfor vil det være en fordel hvis i også har styr på html/css.

Vi kan som alle andre ikke love guld og grønne skove, men gratis skal der dog heller ikke arbejdes.

Vi søger ikke store etablerede firmaer, da de tager for mange penge, og vores hjemmeside er ikke der vi vil bruge flest penge.

Jeg vil meget gerne tage en personlig snak med alle der melder sig hvor jeg vil fortælle lidt mere om opgaven, og hvad vi kan tilbyde.

Alder er ligemeget, det samme er programmeringssproget, men deadlinen er forholdsvis hurtig( højst et par måneder)

Og en kærlighed for multiplayerspil er da klart at fortrække, men på ingen måde en nødvendighed.

Jeg ser frem til at høre fra mange af jer.

Jeg kan kontaktes på martin@multiplayeren.dk

PS. ønsker ikke at høre fra folk der mener vi griber det forkert an, eller folk der ikke mener vi ikke kan udelukke firmaer mm. Jeg har stor respekt for de folk der lever af programmering, men det er ikke disse folk vi søger, da i simpelthen er for dyrer til vores budget.

Med venlig hilsen
Martin Tygsen
Avatar billede mads-lee Nybegynder
11. maj 2005 - 17:47 #1
Svar.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. maj 2005 - 19:18 #2
vi har valgt at bruge Mads-lee.