Avatar billede buddo81 Nybegynder
11. maj 2005 - 12:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ekstra points til Rohaje!

http://www.eksperten.dk/spm/615815

Rohaje hjalp med flere ting i ovenstående tråd, så han fortjener lidt ekstra points ;)

Hygge,
Buddo
Avatar billede jens_bach Nybegynder
11. maj 2005 - 12:42 #1
men jeg hugger dem ;)
Avatar billede jens_bach Nybegynder
11. maj 2005 - 12:49 #2
Avatar billede keysersoze Guru
11. maj 2005 - 12:57 #3
hvorfor hugger du dem? du var da slet ikke inde over spørgsmålet?
Avatar billede buddo81 Nybegynder
11. maj 2005 - 13:55 #4
hvad sker der lige? hvordan kunne jens nuppe points? er det ikke kun mig, der kan acceptere points?
Avatar billede lyden Nybegynder
11. maj 2005 - 17:36 #5
........... er buddo81 = foxmulder58 ? og hvem er jens bach ?
Avatar billede buddo81 Nybegynder
11. maj 2005 - 18:41 #6
Hej Lyden,

Jeg kan godt huske dig fra mit første indlæg, der kommenterede du også med et UPS... Men rolig, vi er ikke den samme person, vi er blot kærester, som af og til benytter den samme PC til at komme på exp. Som jeg forklarede sidst, havde jeg ikke set, at det var Mads, der var logget ind.

Jeg indrømmer, at jeg har stilt 2 spørgsmål i hans navn, før jeg selv blev oprettet. Det var disse 2:
http://www.eksperten.dk/spm/615201
http://www.eksperten.dk/spm/611834

Jeg ved nu, at det ikke er velset at bruge en andens konto, og jeg beklager dybt min rookie mistake. Jeg vidste ikke bedre...
Nu er jeg ihvertfald selv oprettet, og det er MIN konto.
Avatar billede buddo81 Nybegynder
11. maj 2005 - 18:49 #7
Hej igen Lyden,

for at uddybe:

Buddo81 = Phuong Thuy Ngoc Nguyen
Foxmulder58 = Mads Nørgård Sørensen

Og jeg aner ikke hvem Jens Bach er, kun at han på mystisk vis kunne trylle sig til de point jeg havde ude. Jeg har ikke accepteret hans svar...

Håber mine 2 kommentarer har kastet lidt lys over mysteriet, og at de er tilfredsstillende...

Med venlig hilsen,
Buddo aka Phuong
Avatar billede lyden Nybegynder
11. maj 2005 - 18:56 #8
....jeg er helt rolig, jeg syntes bare at dine indlæg var begyndt at blive yderst underholdende.
(hvem er det så jeg snakker med nu?)
Avatar billede buddo81 Nybegynder
11. maj 2005 - 19:59 #9
hvorfor er de underholdende???
Avatar billede buddo81 Nybegynder
11. maj 2005 - 20:17 #10
Du snakker med mig, Buddo, mit virkelige navn er Phuong.
Der kan da ikke stadig være tvivl?!

Du må meget gerne uddybe "yderst underholdende"... Synes da ikke jeg har skrevet andet sjovt end "kvinder og teknik", så det må være i en anden betydning, du bruger "yderst underholdende"?!
Avatar billede lyden Nybegynder
11. maj 2005 - 21:18 #11
..................der er ikke rigtig nogen dybere mening, det er helt fint alt sammen, jeg kan godt høre det lyder en anelse spydigt, beklager.
Avatar billede buddo81 Nybegynder
11. maj 2005 - 21:41 #12
Okie dokie, så er der ingen ko på isen ;)
Troede bare du var lidt efter mig...

Hygge