Avatar billede reginho Nybegynder
10. maj 2005 - 23:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rating system (open source el. freeware)

Hej

Til min hjemmeside kunne jeg godt tænke mig at have en form for rating system, hvor jeg f.eks kunne have mine malerier/billeder udstillet, hvor folk så kunne oprette en profil, logge sig ind og skrive kommentarer og give en karakter, eller rating af det aktuelle billede...

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre? Eller rettere.. hvor kan jeg finde et system der kan det?

På forhånd tak.

Mvh
Reginho
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2005 - 23:57 #1
prøv at søge på hotscripts.com der plejer at være tonsvis af alle mulige scripts...

ellers må du lige uddybe lidt nærmere om det skal være asp php jsp eller hva pokker og om det skal køre på MySQL database eller om du vil ha det til at køre på en tekstfil (ej tilrådeligt) osv....
Avatar billede reginho Nybegynder
30. maj 2005 - 18:07 #2
hmm. fandt ikke helt det jeg søgte..