Avatar billede pgm Nybegynder
10. maj 2005 - 18:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sætte code 410 permanent på et bibliotek.

Hej,

Hvordan sætter jeg permanent en kode 410 på en givet fil i Apache 1.3 på et givent domæne (i virtualhost).

Har adgang til httpd.conf.

Da der foregår ekstremt mange request til lige præcis en fil på mit domæne foo.dk/bar/bar.php

Nogen der har et forslag?

Det er installeret på en debian box.
Avatar billede sukos Juniormester
10. maj 2005 - 19:57 #1
Hvis dine hosts ligger i et bestemt dir, så lav en directory blok for det dir, og sæt dine kreterier for filen op her.

Omend de jo evt. vil kunne overskrives af det som bliver lavet i vhost'en?
Avatar billede pgm Nybegynder
10. maj 2005 - 23:11 #2
Fandt selv løsningen nu...

løsningen:

Kan sættes i både uden for virtualhost og inden i den specifikke. (bruger mod_alias)
Redirect 410 /bar/bar.php