Avatar billede legokran Nybegynder
10. maj 2005 - 17:34 Der er 2 kommentarer

Scandisk starter op hver gang!

Kære Alle!

Jeg har fået et lille problem med min computer. Min scandisk starter op hver gang jeg har slukket eller har haft genstartet min computer. Scandisk kontrollerer kun mit e-drev (som er en hardisk), og den kommer op med 3 forskellige ting, som den kontrollerer.

Problemet er opstået inden for den sidste uge, og jeg har søgt lidt på google uden held.
Mit styresystem er Windows XP SP2

Håber nogen kan hjælpe mig!
Avatar billede haverslev Novice
10. maj 2005 - 20:24 #1
Har du prøvet at lade den køre den færdigt ?

Ellers prøv at køre denne:
Klik på Start > klik på kør, skriv : chkdsk (drevbogstav): /r/f  (Husk mellemrumet: chkdsk  / ) - sig ja til at køre den ved næste genstart
Avatar billede legokran Nybegynder
11. maj 2005 - 15:22 #2
Ja, jeg har prøvet at kører den færdig!

Prøver lige dit andet råd!