Avatar billede bsjessen Nybegynder
10. maj 2005 - 16:40 Der er 2 kommentarer

Adreseliste i PHP

Jeg har brug for en adresseliste lavet i PHP (gerne Dreamweaver) , hvor brugerne selv kan rette oplysninger om sig selv.Findes der en måde at lave dette uden den store programmering. Jeg har forsøgt at lave der i Dreamweaver , og kan også godt lave bruger login , men kan ikke se nogle funktioner hvor man kan rette en post f.eks ved at klikke på den ud fra en liste.
Mvh Egon
Avatar billede mads-lee Nybegynder
10. maj 2005 - 17:51 #1
hvsi du er villig til at betale for hjælp så smid en mail på mads@mads-lee.dk
så ser vi på det
Avatar billede foogle Nybegynder
14. maj 2005 - 00:33 #2
Hej Egon....

add mig lige på msn. webmaster@neonman.dk og så kan vi snakke om det... evt. hvis du vil gi et minder beløm så kan jeg fixe det hurtig til dig.... men ja simd mig en mail eller add mig på msn.