Avatar billede mufle Nybegynder
02. april 2001 - 22:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lasat speed 2 logger af efter 15 sek.

Jeg har en bekendt der har problemer med ovenstående. Der kommer et klik fra kabinettet 10-15 sek. efter der er logget på, og forbindelsen lukker uden videre. Alt andet på maskinen virker fint.

Der er sikkert et driverproblem - maskinen er ny med win ME. Modemmet kørte uden problemer på den gamle med win98. Jeg kan bare ikke finde nogen driver skrevet specielt til ME, så den kører på 98 driverne.

Hvad gør man så????? Er der nogen indstillinger der skal sættes - jeg har aldrig rodet med isdn....

Venlig hilsen
Mufle
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. april 2001 - 22:41 #1
Her er der et link med nogle informationer:

http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/speed2%5Fsetup.asp

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. april 2001 - 22:45 #2
Her er de nyeste opdateringer til Speed II:

http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=SPD2

/per
Avatar billede €yston Nybegynder
02. april 2001 - 23:30 #3
Du kan prøve at smide denne initstreng ind i yderligere indstillinger : at\\p0&k3
Avatar billede mufle Nybegynder
09. april 2001 - 21:26 #4
Sorry det har taget så længe. Imellemtiden er problemet fundet - helt hvorfor ved jeg ikke endnu, men det lader til at ICQ lavede ged i opkaldet.... (???)
Ellers tak for hjælpen. Ö¿Ö

Mufle