Avatar billede pentium Nybegynder
09. maj 2005 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål som ingen svare på

Hej

Spørgsmål som ingen svare på, men som gør at man har en masse
point ude, hvad gør man ved dette?
Avatar billede espersen Novice
09. maj 2005 - 14:47 #1
spm om Eksperten er gratis ;o) (læg selv et svar her og acceptér det når du har fået svar nok)

Bed den eller de som har bidraget med at løse problemet om at smide et svar.

Hvis der ikke er kommet noget brugbart (og har kommeteret tilbage på alle eventuelle andre brugeres anmodninger om din tilbagemelding/yderligere informationer) så kan du tage point retur  - men her bør du klart skrive hvorfor du gør det !!
Avatar billede pentium Nybegynder
09. maj 2005 - 14:50 #2
OK tak for hjælpen.
Avatar billede espersen Novice
09. maj 2005 - 14:50 #3
læs denne FAQ om eksperten : http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede popsy Novice
09. maj 2005 - 14:50 #4
Der er en vejledning til nærmest alt på Eksperten her: http://www.ebruger.dk/faq/

Den er lavet af Eksperten brugere, og der står bl. a. også hvordan man får afsluttet spørgsmålene på en god måde :)
Avatar billede pentium Nybegynder
09. maj 2005 - 15:12 #5
Tak for alle de fine svar.