Avatar billede andersjo Nybegynder
09. maj 2005 - 13:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Multiple FTP sites

Hei.

Jeg har i dag en FTP-site på min IIS, men ønsker å legge til en ny. Jeg hat lagt til en ny site med en annen port enn den som allerede finnes, men får ikke logget på. Hva kan det komme av?
Jeg bruker samme IP, annen port og samme brukernavn og passord på de to FTP-sidene.

//andersjo
Avatar billede smitx Praktikant
20. maj 2005 - 07:55 #1
Du skal rette portnummeret på den klient du logger på med.

Standard bruger den port 21. F.eks. ftp.test.dk:21
Her skal du nu rette portnummeret i din ftp klient så det hedder ftp.test.dk:22.

Avatar billede smitx Praktikant
20. maj 2005 - 07:57 #2
prøv i din browser at skrive:

eks1 ftp://ftp.adressen.dk:21

eks2 ftp://ftp.xxxxx.dk:xx

xxxxx = din adresse
xx    = dit portnummer