Avatar billede geden10 Nybegynder
08. maj 2005 - 21:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

mus brænder fast

Hej med jer, jeg har et problem, når jeg er på nettet, brænder min mus sig fast, og jeg er nød til af slukket pc manuel, jeg
har været inde på logitech hjemmeside og downloade de sidste
opdateringer, problemet sker efter ca 1/2 time, det er general når
min søn spiller spil på nettet, havd kan jeg gøre.
hilsen geden.
Avatar billede milter Ekspert
08. maj 2005 - 23:16 #1
Har I prøvet nye batterier?
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
08. maj 2005 - 23:35 #2
eller et dårligt usbkabel kender det selv
Avatar billede geden10 Nybegynder
09. maj 2005 - 09:32 #3
Batteri er udskiftet, men jeg ved ikke med kabel, prøver af chekke det
Hilsen geden.
Avatar billede geden10 Nybegynder
09. maj 2005 - 19:10 #4
Har skiftet kabel ud, men efter ca 1 time på nettet, låste musen sig igen,
kan heller ikke bruge tastatur ???????
Hilsen geden
Avatar billede milter Ekspert
09. maj 2005 - 21:25 #5
Prøv at gå ind i indstillingerne for musen via Kontrolpanel og sæt accelerationen ned.

Hvis der er en sådan boks, så sæt mærke i "Deaktiver acceleration ved spil" > Anvend > OK.
Avatar billede geden10 Nybegynder
11. maj 2005 - 16:46 #6
Så er acceleretion Deaktiveret, jeg kommer tilbage med ok eller ?
Hilsen geden
Avatar billede bartz Praktikant
12. maj 2005 - 22:43 #7
Hvis hele computeren fryser, så tror jeg ikke det har noget med musen eller tastaturet at gør, men noget indvendigt. Kunne være alt fra varm CPU så den går ned til harddisk. Tror mest på varm CPU da du siger at det er mest når han spiller spil, dvs. når computeren udfør hårde opgaver..
Avatar billede milter Ekspert
13. maj 2005 - 00:51 #8
Nogen fremgang?
Avatar billede geden10 Nybegynder
13. maj 2005 - 07:47 #9
Hej Igen.
øv, der gik ca 30 min, så gik det galt igen, jeg har prøvet af skiftet mus og tastatur, men lige meget hjælper det, hvad gør en klog.
jeg vil så sige af min computer larmer lidt en gang i mellem kan det være en blæser,
der er ikke er så god, og gør af CPU bliver varm, sidste gang mus låste, havde pc, været tændt 1 time, i går
hilsen geden.
Avatar billede bartz Praktikant
13. maj 2005 - 11:05 #10
Okai.. Prøv at komme med lidt PC info.. Hvor gammel den er, CPU, Ram osv.. Jeg havde samme problem at hele computeren bare frys og jeg ikke kunne bevæge mus eller noget. Det var min CPU der var galt den blev for varm, så jeg købte bare en ny en der var lidt kraftigere, så kørte det fint nok..
Avatar billede geden10 Nybegynder
23. maj 2005 - 06:22 #11
Hej igen.
Jeg er i gang med af får lavet min cpu, så får vi se.
hilsen geden.
Avatar billede jps6kb Novice
23. maj 2005 - 12:23 #12
Jeg har før haft problemer med Logitech, hvis kablet på modtageren var viklet rundt om et strømførende kabel.. har du prøvet at rette kabelet ud ? Evt. trække det, så det hænger helt for sig selv ?
Avatar billede geden10 Nybegynder
16. juni 2005 - 18:22 #13
Hej med jer igen.
mit problem er løst, det var blæseren som ikke fungere rigtigt, så blev cpu varm.
hilsen geden
Avatar billede geden10 Nybegynder
16. juni 2005 - 18:26 #14
Hej milter,
hvordan giver jeg dig min point ??
geden.
Avatar billede bartz Praktikant
23. juni 2005 - 12:51 #15
ja nu kan du jo ikke give ham point eftersom du selv accepterede, men mener det var mig der kom frem til problem, men whatever et tak så alt på sit plads :D.
Avatar billede milter Ekspert
23. juni 2005 - 15:59 #16
Hvis problemet var en varm blæser, synes jeg, du skal give pointene til bartz.

Som du har gjort det nu ved selv at lave et "Svar" og acceptere det, har du selv fået pointene retur.

Du kan give bartz point ved at oprette et nyt spørgsmål i denne kategori og give det overskriften "Point til bartz". I teksten lægger du så en henvisning til dette spørgsmål og beder bartz om at lægge et svar, som du så accepterer.