Avatar billede bruno1 Novice
08. maj 2005 - 14:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

figure/tegninger forsvinder i word

hej

når jeg har importeret en figur / tegning whatever til word kan jeg fint se den og ændre på størrelse osv, men hvis jeg så scroller væk og tilge igen så er tegningen "væk" dvs den er der stadig hvis jeg klikker på der hvor den var kan jeg se prikkerne i hjørnerne og hvis jeg flytter lidt på figuren bliver den straks synlig igen. hvis jeg scroller halvt væk fra figuren og tilbage igen kan jeg ikke se den halvdel af figuren der har været uden for skærmen.

Dette er selvsagt ret irriterende og man mister overblikket hvis man har flere tagninger der skal stå ved siden af hinanden.

Selv om tegningerne er væk kommer de fint med på udskriften.

Jeg har 1gb ram og 3.2 mhz processor så det er ikke det...

HJÆLP plz jeg skriver stor opgave som skal afleveres snart
Avatar billede jkrons Professor
08. maj 2005 - 14:13 #1
Hvis en halv tegning kan "forsinde" lyder det ikke som et problem i Word, men måske mere som et problem med din skærmdriver. Prøv evt at hente nyeste opdateringer til denne, og de om det afhjælper problemet.
Avatar billede bruno1 Novice
08. maj 2005 - 14:18 #2
jeg har ingen problemer andre steder... det er en fladskærm har det noget at sige? er det drivers til skærm eller grafikkort?
Avatar billede jkrons Professor
08. maj 2005 - 14:21 #3
Det kunne være begge. Så det er svært at sige.
Avatar billede bruno1 Novice
08. maj 2005 - 14:34 #4
hmm måske det bare er mig der ikke helt har styr på det - det er en MAG innovision product number PS-976D - Model 900 . jeg har prøvet at hente de drivers der var på deres hjemmeside men der er ikke nogen af dem der hedder det jeg skal bruge...
Avatar billede bruno1 Novice
08. maj 2005 - 15:22 #5
jeg skubbede hardware acceleratoren helt til venstre og det hjalp... nu er der ingen problemer... hvad betyder det? er det mit kort den er gal med?
Avatar billede jkrons Professor
08. maj 2005 - 15:33 #6
Det kunne det være. Hvor meget RAM er der på kortet?
Avatar billede bruno1 Novice
08. maj 2005 - 16:30 #7
Avatar billede jkrons Professor
08. maj 2005 - 17:14 #8
Det burde være rigeligt. Men jeg har ingen andre bud.
Avatar billede bruno1 Novice
08. maj 2005 - 17:39 #9
hmm så må jeg bare klare mig med at andre i harware accelerationen hver gang jeg skal bruge word og så tilbage når jeg skal alt andet.

takker for hjælpen og håber der er ander der måske har et bud?
Avatar billede bruno1 Novice
05. oktober 2005 - 00:14 #10
hmm jeg lukker her - syntes selv jeg svarede