Avatar billede penta Nybegynder
08. maj 2005 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan viser jeg output-metoden ?

Er nybegynder - Jeg har et xml-dokument hvorudfra jeg skal oprette et nyt xml-doc. Hvad skal jeg skrive i mit xsl-doc for at outputtet bliver et nyt xml-doc ? Og hvis dette nye xml-doc skal have et bestemt navn, hvordan gør jer det ? Vil meget gerne have et hurtigt svar, da det haster :) Håber der er en der er frisk til en hjælpende hånd - dagens gode gerning kan vi jo kalde det :)
Avatar billede penta Nybegynder
08. maj 2005 - 19:29 #1
KOMMENTAR: Sidste spørgsmål "Og hvis dette nye xml-doc skal have et bestemt navn, hvordan gør jer det ?" er strøget !
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2005 - 22:37 #2
Du skal bruge output elementet (typisk lige efter <xsl:stylesheet>):

<xsl:output method="xml" omit-xml-declaration="no" />

"omit-xml-declaration" bestemmer om outputtet også skal indeholde <?xml version="1.0"?> prologen.

/CS
Avatar billede penta Nybegynder
11. maj 2005 - 18:15 #3
tak for hjælpen - kan du så ikke også hjælpe mig med det næste spørgsmål jeg har oprettet