Avatar billede ponyboye Nybegynder
08. maj 2005 - 01:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udtræk og en mærkelig "True" værdi

jeg prøver at trække tekst ud fra min access database og den får også indeholdet fint ud, men den udskriver også true - før den udskriver fra databasen fx: True - hej jeg hedder kim

er der en der kan svare mig på hvorfor den gør det?
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
08. maj 2005 - 02:58 #1
Hvordan "trækker" du dataene ud? rapport? tekstfiler?
Er det i alle felter eller et bestemt felt?
Avatar billede ponyboye Nybegynder
08. maj 2005 - 12:21 #2
jeg fandt fejlen, og det var i udtrækket den var gal det. hvade over set en - lidt kode. dumt af mig....
Avatar billede terry Ekspert
09. maj 2005 - 08:07 #3
if you place an answer and accept it then you get your points back ponyboye :o)
Avatar billede ponyboye Nybegynder
09. maj 2005 - 09:16 #4
okay. da