Avatar billede keysersoze Guru
07. maj 2005 - 16:21 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Hele tiden nede

Hvad sker der lige for Eksperten!? Den er i øjeblikket mere nede end den er online - og der kommer ikke engang nogle udmeldinger fra coadmin, admin eller idg... har IDG slet ingen respekt for alle de brugere eksperten har (altså, hvis der snart er flere tilbage)?

Jeg ved at coadmin ingenting kan gøre og en rigtig admin er der vel dårlig heller tilbage - så IDG, hvordan kan i på nogen måde være tilfreds med den service i kører i øjeblikket og har gjort lang tid efterhånden?
Avatar billede popsy Novice
07. maj 2005 - 16:25 #1
hmmm, det nytter da ikke noget at skrive et spørgsmål til idg herinde, de aner jo ikke siden eksisterer ;)
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:25 #2
Mega utilfredsstillende!

Men som de fleste ved, er eksperten ikke længere første priotet for IDG :(
Tror også det er et spørgsmål om tid før folk finder noget andet at bruge tiden på!

Vi er en del der venter spændt på UniteIT :D
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:26 #3
Kommentar: popsy
07/05-2005 16:25:15 --> FASAG
Avatar billede fcs Novice
07. maj 2005 - 16:26 #4
Keyser>> Som du selv siger kan coadmins ikke gøre noget. Jacob som har udviklet eksperten er ikke længere på kontrakt fra IDG og hyres kun ind på adhoc basis. Det er altså IDG der vedligeholder og dem har hverken coadmins eller Jacob hørt fra meget længe. SÅdan er situationen og trust me, det er ikke kun brugerne der er frustrerede ;o)

Hygge

FCS (Coadmin)
Avatar billede keysersoze Guru
07. maj 2005 - 16:35 #5
Jeg har hørt lidt til uniteit - men det har vi vist ventet på længe ;) Problemet med noget som uniteit er også, at selvom der måske kan komme mange af de garvede E-brugere over på den side så er navnet Eksperten stadig så stort et brand at størstedelen af de nye formentlig stadig vil gå ind på Eksperten netop pga navnet og pga det er IDG der står bag ligesom det er det site man ser reklameret med.

Jeg ved godt at det næppe hjælper at stille et spørgsmål her hvis man vil have fat på IDG - men det kunne jo være der var nogle (coadmins) som kunne få det højere op eller noget... men det ser jo så ikke sådan ud :(

Ved næste nedetid - der går jo sikkert ikke så lang tid - skal vi alle sammen så ikke ringe hver 5. minut til det nummer der står på nedesiden :oD
Avatar billede kalp Novice
07. maj 2005 - 16:37 #6
Jeg har prøvet at ringe til det der nummer og fik fat i en lille bonde familie i afrika som ikke forstår dansk;o)
Avatar billede keysersoze Guru
07. maj 2005 - 16:52 #7
heh - og skal vi ikke gætte på at mailen automatisk havner i skraldespanden :)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2005 - 17:23 #8
Jeg lagde et lignende indlæg herind for et par dage siden - ingen respons.
Jeg har skrevet til IDG - de svarer ikke tilbage.

Man kan måske forstå at de er blevet trætte af brok, men at de ikke svarer på konstruktive forslag - eller i det mindste informerer om hvad der sker. Det kan de  ikke være bekendt.

Man kan vel kun konkludere at det gik som mange "pessimister" forudså ved salget til IDG. At det er nede indimellem - ok, det kan jo ske - men at de ikke engang informere dem som faktisk betaler for servicen, det ville aldrig holde andre steder. At det stadig kører nogenlunde kan de kun takke kernebrugerne for.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
07. maj 2005 - 17:51 #9
Det er nok noget at gøre med at aller gruppen har overtaget eksperten :)
Avatar billede mjl Nybegynder
07. maj 2005 - 17:56 #10
Hvis navnet "Eksperten" er det der styrer os her ind, kunne en smuk sjæl så ikke lave "Eksperten2" ???? Mon ikke det ville trække på samme måde...?
Avatar billede mjl Nybegynder
07. maj 2005 - 18:01 #11
Er Aller gruppen på røven økonomisk?
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
07. maj 2005 - 18:59 #12
Sorry...

Jeg blander det sammen... Det var EDBPRISER.dk aller lige har købt...

sorry...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. maj 2005 - 20:35 #13
Et alternativ er på vej.. http://demo.uniteit.dk er demo'en/beta'en.. den er lavet af brugerene, til brugerene..

Noget jeg ikke helt forstå:
At I gider at oprette spm, ang Ekspertens nedetid og karma.. kan I ikke bare lave en søgning i kategorien, som giver en milliard spm/hits...? - Man bliver lidt træt af at se disse spm, når man ser at der er oprettet et Eksperten-relateret spm, fordi man abonnerer på kategorien.. Og husk: læs det der står i de orange bokse..

Man må da allerede nu, have indset at systemet stinker.. og at der ikke bliver kommenteret på status af fremgangen (eller mangel på samme).. og at CoAdmins ikke kan gøre noget ved det, da de mangler en masse muligheder.. Jeg tør vædde med, at når Eksperten går ned og kommer online igen, er det noget der sker automatisk, uden indgreb af folk fra IDG/andre.. genstarter måske bare serveren.. men, who cares.. enten er Eksperten oppe eller også er den nede..

Det burde næsten være en del af regelsættet, som man accepterer når man opretter en ny bruger..
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2005 - 19:01 #14
nu har jeg desværre ikke fuldt så meget med det sidste stykke tid men jeg syntes ikke der har været så vanvittig meget fremme lige omkring nedetiden - men ellers ved jeg godt der ikke er noget at gøre... fordi ingen af dem der kan gøre noget lytter.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. maj 2005 - 15:21 #15
http://demo.uniteit.dk  ser lovende ud.
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2005 - 15:31 #16
Stener E ikke totalt i dag!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. maj 2005 - 16:06 #17
jo der sker ikke så meget..vi har nok løst alle problemer.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. maj 2005 - 16:10 #18
eller mener du den er langsom.. jeg sidder på kollegienet så det er altid fucked.
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2005 - 16:33 #19
Mener sløv forbindelse :D
Avatar billede mjl Nybegynder
10. maj 2005 - 16:39 #20
65 sek. om at komme ind, med en 4 Mbps linie - hmmm....

Det er vel ikke de sidste krampetrækninger?
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2005 - 17:04 #21
Tror jeg ikke, men tror vi skal lære at leve med disse irriterende fejl.

Tror efterhånden mange smutter herfra pga disse ting.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. maj 2005 - 17:07 #22
Det er også ulideligt langsomt her.

Jeg håber at det er fordi de er ved at rebuilde databasen og ikke fordi serveren
er ved at gå ned.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. maj 2005 - 17:22 #23
Har I læst E-nyt ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. maj 2005 - 17:29 #24
yup.. det er også på tide. Jeg har efterhånden sendt dem en del klagebreve måske var der ligefrem nogen der blev læst :)
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2005 - 18:13 #25
Så er spørgsmålet, om vi skal leve med dette tempo i flere måneder :D

Tak for hint Arne
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2005 - 21:33 #26
jeg lukker her - langt om længe :)