Avatar billede maattedyret Nybegynder
06. maj 2005 - 22:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Signalstyrke svag

Hej
Er der noget man kan gøre for at styrke ens signalstyrke??
Har sat et trådløst netværk op med en D-Link router men min signalstyrke svinger meget.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
06. maj 2005 - 22:21 #1
Man kan på nogle routere skrue op for sende-styrken, og der er også mulighed for at sætte en større antenne på, men ellers er der desværre ikke så meget man kan gøre. Rækkevidden lever sjældent op til det der står på pakken.
Avatar billede milter Ekspert
08. maj 2005 - 15:05 #2
Prøv at flytte routeren. Jeg går ud fra, der er antenner på både router og netkort. Prøv at ændre på antennernes stilling.

Hvor stor routeren, hvor langt er der mellem router og netkort, og hvad befinder sig mellem router og netkort?
Avatar billede milter Ekspert
08. maj 2005 - 21:16 #3
Hvor stor  >  Hvor står
Avatar billede maattedyret Nybegynder
09. maj 2005 - 07:01 #4
Lukker og slukker