Avatar billede jannik30 Nybegynder
05. maj 2005 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Equation Editor 3.1

Jeg er har det problem at Equation Editor 3.1 ikke findes i mit word 2002 (XP). Det findes ikke under Indsæt, Objekt og opret ny.

Hvordan får jeg installeret dette i mit word, når jeg ikke har en office 2000 CD?
Avatar billede jannik30 Nybegynder
05. maj 2005 - 17:50 #1
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. maj 2005 - 17:57 #2
Gå i kontrolpanelet->Tilføj/fjern programmer.

Find office og vælg "Skift".

I installationsprogrammet kan du modificere din installation, så alle programmer afvikles fra din computer. Lidt svært at forklare, men i installationen vil du kunne vælge hvad der skal installeres, og ved at klikke på "topelementet" kan du vælge at alt skal køre fra din computer.
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
05. maj 2005 - 19:23 #3
Hvis ovenstående ikke virker, så kam du downloade en udvidet prøveversion på
www.dessci.com, som efter 30 dage går tilbage til den reducerede udgave, der medfølger i MS Word.
Avatar billede jannik30 Nybegynder
06. maj 2005 - 08:14 #4
Når jeg prøver at skifte opsætning af office under kontrolpanel, og når jeg vælger det øverste element og beder den om at køre det hele fra min pc (jo jo, det var til at forstå!) så opstår der en fejl undervejs, og jeg bliver nødt til at annullere denne 'ændrede opdatering'.

Nu prøver jeg så at DL Math type og ser om ikke det hjælper.

Vender tilbage med point afgivelsen :-)

Og tak for hjælpen!
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
06. maj 2005 - 12:15 #5
Jeg kom lige i tanke om en ting, vedrørende DL Math type: Formler der er lavet med den downloadede version kan ikke redigeres i Word med standardversionen af equation editor - selvfølgelig kun et problem, hvis du deler filer med andre, eller skal arbejde på en anden pc.
Avatar billede jannik30 Nybegynder
08. maj 2005 - 11:48 #6
Den tid den sorg. Jeg håber at det kommer til at lykkes selvom der skal andre PC'er i brug :-)

Tak for svarene begge 2. Har givet jer begge lidt points, som tak for indsatsen.

Take care.