Avatar billede jenild Nybegynder
03. maj 2005 - 19:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside Blokerings Program

Hej, jeg ville lige hører om der fandtes et sikkerheds program, som gør man ikkke gå ind på gældende hjemmesider.

f.eks. jeg vil gerne blokerer www.eksperten.dk :D, så skal jeg bare skrive sidens url, også kan jeg ikke gå ind på siden, før jeg fjerner blokeringen.
Avatar billede nc Nybegynder
03. maj 2005 - 19:26 #1
det skulle du gerne kunne gøre i din router hvis du har sådan en.
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. maj 2005 - 19:31 #2
Der findes flere meget forskellige løsninger.

I en firewall/router kan du blokkere IP adresser.

Der findes forskellige parentale løsninger som f.eks. Net Nanny og Cybersitter, der kan blokkere pornosites basered på forskellige teknologier og mere eller mindre frivilige ordninger.

Der findes blokkerings software der bruger en kombination af aktiv blokkering hvor administratoren indtaster lister over web sites og ip adresser samt aktiv blokkering f.eks. via analyse af billederne og deres mængde af hudfarve
Avatar billede jenild Nybegynder
03. maj 2005 - 20:07 #3
hmm jow, jeg har en router...checker lige den