Avatar billede durany Nybegynder
03. maj 2005 - 11:28 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

lukke konto

hej jeg ville lige sporge.. hvis man lukker sin konto slettes saa alle de meddelelser man har oprettet samt deltaget i__???
Avatar billede snowball Novice
03. maj 2005 - 11:32 #1
Nej, alt hvad du har skrevet vil aldrig blive slettet. Hverken når du selv lukker din konto, eller hvis vi deaktiverer den for dig.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 11:33 #2
nej det burde de ikke blive, hvis du har givet en løsning og fået point for det, og dine beskeder så bliver slettet er løsningen jo ikke længere tilgængelig for andre brugere som den skal være. og for spørgsmål om eksperten giver man ikke point , så behold dem selv ;)
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2005 - 11:49 #3
og hvis du har skrevet nogle artikler, bliver de der også, men du kan sætte dem til "under redigering" og således stoppe for at man kan komme ind og kigge på den/dem.
Avatar billede durany Nybegynder
03. maj 2005 - 15:33 #4
hmm okay tak for hjælpen..

men jeg spørger lige igen.. HVIS nu der er noget man vil have slettet (Bare et eks.) kan man så ik selv slette /redigerer det?

og jeg samler ik på point så i må godt lige få dem fordi i har brugt tid på at svare :)
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2005 - 15:54 #5
alt det som ligger i "spørgsmålskategorier" kan IKKE slettes. (kun hvis det er ulovligt i.h.t. Ekspertens regler, og det kræver så en anmeldelse, men man kan jo anmelde sig selv for en ulivlig handling)
Som skrevet ovenfor kan du "deaktivere" artikler ved at sætte dem til redigering.
Eller er alt som er skrevet herinde Ekspertens ejendom.
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2005 - 15:54 #6
Eller = Ellers er alt......
Avatar billede durany Nybegynder
03. maj 2005 - 15:56 #7
ok.. tak for oplysningerne :)

nogen der vil have de sølle 30 point?
Avatar billede durany Nybegynder
03. maj 2005 - 15:57 #8
hehe eller lad os dele dem i 3 så kan i få 10 point hver :p
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2005 - 16:22 #9
svar
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 16:43 #10
svar
Avatar billede snowball Novice
03. maj 2005 - 17:25 #11
:)
Avatar billede durany Nybegynder
15. maj 2005 - 15:55 #12
så har vi fået lukket :)