Avatar billede thlund Nybegynder
03. maj 2005 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slå opdateringen af en listbox fra

Hej

Jeg skal fylde en forfærdelig masse linier ind i en listbox. Det tager temmelig lang tid, og jeg tror at noget af det er fordi den forsøger at repainte efter hver entry. Er det korrekt ?

Hvis det er, kan jeg så slå opdateringen fra og sætte den til sidst for at få én repaint ??

Thomas
Avatar billede burningice Nybegynder
04. maj 2005 - 00:16 #1
prøv at kald BeginUpdate() og EndUpdate henholdsvis før og efter du fylder din listbox

en anden mulighed er SuspendLayout() og ResumeLayout() hvis de to ovenstående ikke gør tricket.
Avatar billede thlund Nybegynder
06. oktober 2005 - 08:39 #2
Kan du lige sende et svar.
Jeg er ved at rydde op i mine spørgsmål. Har faktisk aldrig fået prøvet det du foreslog, men nu får du points alligevel.
Avatar billede burningice Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:22 #3
svar