Avatar billede steven86 Nybegynder
03. maj 2005 - 02:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Har jeg fået virus

Hey drenge !

Ville lige høre om det er en virus jeg har fået, eller om det er noed helt andet...

::: Efter min comp har kørt lidt, begynder den med at "opdatere" alle mine vinduer der er åbne.. Dvs, jeg kan ikk skrolle ned på en hjemmeside, kan ikk skrive i msn eller andre skrive programmer..!

Det er faktisk meget belastene !...

Men hvis jeg klikker rigtig mange gange øverst på vinduet "der over minimer og luk er", så kan jeg få den til at stoppe et par minutter !

Håber i kan hjælpe mig !
Avatar billede N00b Novice
03. maj 2005 - 05:39 #1
Prøv at lave en online skan med http://www.bitdefender.com/scan8/index.html
Og se hvad den siger.

Men det kunne godt lyde som om at du har fået redet dig en gang adware/spyware

Prøv at skanne din pc. med adware www.lavasoft.com

Hvsi du ikke har en virusskanner er http://free.grisoft.com/freeweb.php en gratis virusskanner for private. Og en god firewall til at holde de værste adware mm. fra døren kan hentes hos www.zonelabs.com
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. maj 2005 - 07:14 #2
Downloade Hijackthis her:
http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe

Kør Hijackthis.exe fra en mappe som du opretter til formålet:
Klik på "Do a systemscan and save a logfile"
Så skanner programmet og efter et stykke tid skulle der poppe et nyt notepad-vindue op. I dette vindue markerer du det hele, og klikker på rediger-kopier.
Så går du ind på denne side, og går ned i indtastningsvinduet, og klikker ctrl-v.

(Ikke ensbetydende med at JEG kigger på loggen...)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. maj 2005 - 07:18 #3
Du HAR jo været igennem HJT procedure en del gange før - hver gang er du blevet opfordret til at rulle WindowsUpdate.
Hvis du heller ikke denne gang har gjort det så er du (=====) selv ud om det!!!

[1Klik.dk: Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]:
http://1klik.dk/news_1klik/nyhed_32992.html

Men det er måske fordi du har en P**** udgave ?
19. august 2006 - 22:34 #4
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede steven86 Nybegynder
30. august 2006 - 23:55 #5
Øhm... nogen der vil ha point ? :)
31. august 2006 - 01:31 #6
(Hvad endte denne tråd så med?)
Avatar billede N00b Novice
31. august 2006 - 05:20 #7
@dr1
Øhh ikke noget ser det ud til !! :-8

@Steven
tror bare at du skal tage pointsne selv
Avatar billede steven86 Nybegynder
31. august 2006 - 20:20 #8
Hmm, okay.. det gør jeg så..