Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
30. april 2005 - 17:20 Der er 3 kommentarer

Hardisk probemmer

jeg har et stort problem
jeg har i det siste 1-2 år haft en 1 hd )maxtor) og den lave nogle problemer med at slette alt .... somom den var helt ny ..... men for 3 månder købte jeg så en ny hd osse en maxtor men den laver nu samme ting .... nu spør den mig om om jeg vil formater hele tide .... ps jeg køre ntfs hjælp.......
det haster meget
Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
30. april 2005 - 17:21 #1
jeg har set efter om det skulle være vira... men kan sku ikke finde nogle der
Avatar billede screem_brille Novice
30. april 2005 - 19:44 #2
hent getdataback det kan genskabe dine data, (koster lidt) lad mig gætte din disk er over 120GB ?
Avatar billede tubber Juniormester
30. april 2005 - 21:53 #3
Kan du se den i disk håndtering (højreklik på denne computer og så vælg administrer) ?